【引用】 Scarborough Fair (title version) -天籟之音

2011040710:00
皇帝爺的首頁 » 所有日記 » 英文歌曲 上一篇 下一篇
1774
17

皇帝爺
Scarborough Fair (title version) -天籟之音
2010年12月30日 晴空萬里 影視娛樂
日記地點
謝謝您推薦這篇日記!


Are you going to Scarborough Fair
Parsley, sage, rosemary and thyme
Remember me to one who lives there
He once was a true love of mine

Tell him to make me a cambric shirt
Parsley, sage, rosemary and thyme
Without no seams nor needle work
Then He'll be a true love of mine

Tell him to find me an acre of land
Parsley, sage, rosemary and thyme
Between salt water and the sea strands
Then He'll be a true love of mine

Tell him to reap it with a sickle of leather
Parsley, sage, rosemary and thyme
And gather it all in a bunch of heather
Then He'll be a true love of mine

Are you going to Scarborough Fair
Parsley, sage, rosemary and thyme
Remember me to one who lives there
He once was a true love of mine
你們正要去史卡博羅市集嗎
荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
請記得代我問候住在那裡的一個人
他曾是我的真情摯愛

跟他說為我縫件白亞麻襯衫
荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
不用縫線也沒有針工
那麼他將會是我的真情摯愛

跟他說為我找一畝地
荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
在海水與淺灘之間
那麼他將會是我的真情摯愛

要他用皮製的鐮刀收割
荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
用石南草捆紮成束
那麼他將會是我的真情摯愛

你們正要去史卡博羅市集嗎
荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
請記得代我問候住在那裡的一個人
他曾是我的真情摯愛

33樓
susan
susan
回應 於2010/12/31 21:10
皇爺晚安安:
比翼雙蝶花蒂蕾
相思纏綿心迷醉
癡情呢喃彩雲飛
鶼鰈情深鵲橋隨


秋玲
秋玲
回應 Scarborough Fair (title version) -天籟之音 於2011/01/07 11:38
秋玲//行雲流水 天籟之音

風雲出岫水東流,山光水色美景幽,仙鄉雲居巢中座,因緣聚散
兩悠悠。
花落水流本無心,煥光異彩水成雲,本性空幻深長汶,行雲流水
美善真。
詠心頌景詩ㄧ篇,盛情佳誼畫中填,澤德真善美無限,振筆毓章


Scarborough Fair (title version) -天籟之音 - 地圖日記 http://www.atlaspost.com/landmark-7462009.htm#ixzz1IoeXLbAr
(網址連回本文)